لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۹ حمل ۱۴۰۳ کابل ۱۰:۰۹

با آمدن نیروهای امنیتی در ولسوالی برکی برک امنیت تامین شده است


محمدعمار از جلال آباد در پیام خود می نویسد:
وقتی مخالفین سیاسی دولت با موجودیت دایمی و نظامی امریکا موافق اند، پس چرا لویه جرگه را غیرقانونی می دانند، در حالی که جرگه ھم موجودیت امریکا را تایید کرد؟


خالدین حسامی از نهرین در پیام خود می نویسد:
افراد مسلح غیر مسوول در ولسوالی نهرین ولایت بغلان زیاد شده. مسیر شهر کهنه، شهر جدید نهرین یک کیلومتر فاصله دارد. چندین بار در این مسیر سرک دزدی صورت گرفته. این موضوع برای دولت شرم آور است .این دزدی بین شام تا خفتن صورت می گیرد.


دهقان در پیام خود می نویسد:
همه مردم افغان چشمش را بطرف کانفرانس بن دوم بسته. تمام مردم محل می گویند که با ستراتیژیک افغانستان امریکا و دیگر کشورهای کمک دهنده برای صلح و ثبات کشور موافق می باشند. افغان ها باید از خود و از ملت از خاک و از ننگ و ناموس دفاع نمایند. از جامع جهانی و از امریکا تمام مردم منطقه تقاضا می نمایند که توجه جدی نمایند، به شمول ستراتیژیک پایگاه نظامی دایمی مردم به نفع خود می دانند.


محمدعالم در پیام خود می نویسد:
در این مدت چند روزی که اردوی ملی و امریکای ها در قریه قلعه سرسنگ ولسوالی برکی برک ولایت لوگر می باشند، الحمدالله دشمنان وطن به مسافرین که از این سرک عبور می کند، کدام ضرر رسانده نمی توانند. امید که مقامات ذی صلاح در قریه برکی یک پوسته دایمی اردوی ملی را برای دایم ایجاد کنند. بااحترام
XS
SM
MD
LG