لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۱۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۷:۰۰

دستآورد پولیس بدخشان در مبارزه با مواد مخدر در یک سال گذشته!


مسئولان قوماندانی امنیه بدخشان می‏‌گویند، پولیس این ولایت در یک سال گذشته در کنار تخریب مزارع کوکنار، ده‌ها قاچاقبر مواد مخدر را دستگیر و چندین تن مواد مخدر را نیز ضبط کرده‌است.

در یک ‌سال گذشته در ولایت بدخشان هشت کارخانه پروسس مواد مخدر تخریب شده‌اند.

مسئولان قوماندانی امنیه بدخشان می‎‌گویند، نیروهای پولیس مبارزه علیه مواد مخدر در یک سال گذشته در سطح این ولایت دستآوردهای چشم‌گیر در امر مبارزه علیه مواد مخدر داشته‌است.

سید نورالله احمدی معاون اداری قوماندانی امنیه بدخشان به رادیو آزادی گفت، پولیس مبارزه علیه مواد مخدر این ولایت طی عملیات‌‌های جداگانه در ساحات مختلف این ولایت ۸ کارخانه پروسس مواد مخدر را تخریب کرده‌اند.

وی افزود:

"مدیریت مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه بدخشان در بخش مبارزه با مواد مخدر دستآوردهای خوب داشته‌اند که تخریب هشت کارخانه پروسس مواد مخدر از دستآوردهای عمده‌ای پولیس در یک سال گذشته می‌باشد."

وی افزود که پولیس مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه بدخشان در خصوص کشف و ضبط مواد مخدر، گرفتاری قاچاقبران و خُرده فروشان مواد مخدر اراده جدی و قاطع دارند.

وی می‌گوید:

"هم‌چنان در بخش دستگیری قاچاقبران مواد مخدر، شما در جریان هستید که نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر بدخشان در گرفتاری قاچاقبران مواد مخدر، کشف و ضبط مواد مخدر و در سطوح مختلف دستآوردهای خوب داشته‌است."

از جانبِ دیگر، احمد جاوید مجددی عضو شورای ولایتی بدخشان نیز تلاش نیروهای پولیس را در طی یک‌ سال گذشته در پیوند به کشف و ضبط مواد مخدر، گرفتاری قاچاقبران و تخریب کارخانه‌‌های تولید مواد مخدر بی‌‌سابقه می‌خواند.

"جا دارد از تلاش نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر بدخشان تشکری کنیم که در این اواخر دستآوردهای خوبی در بخش کشف و ضبط محموله‏‌های مواد مخدر و گرفتاری قاچاق‌بران داشته اند."

پولیس بدخشان در حالی از تخریب کارخانه‌های پروسس مواد مخدر، تخریب مزارع کوکنار و بازداشت قاچاقبران مواد مخدر در این ولایت خبر می‌دهد که فعالان مدنی و باشنده‌گان بدخشان می‌گویند که در حال حاضر رقم معتادان مواد مخدر در این ولایت رو به افزایش است و این مسئله آنان را سخت نگران ساخته‌است.

گزارش: اجمل آرین

please wait

No media source currently available

0:00 0:02:02 0:00
لینک مستقیم

XS
SM
MD
LG