لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۶ ثور ۱۴۰۳ کابل ۱۲:۳۴

کریکت بورد افغانستان به تصمیم آسترالیا مبنی بر لغو مسابقات با بازیکنان افغان واکنش نشان داد


دفتر مرکزی کریکت بورد افغانستان در کابل
دفتر مرکزی کریکت بورد افغانستان در کابل

بازیکنان معروف و کریکت بورد افغانستان دربرابر تصمیم تازهٔ کریکت بورد آسترالیا مبنی بر لغو مسابقات با تیم افغانستان واکنش نشان دادند.

راشد خان ستارۀ معروف کریکت افغانستان وجهان گفت که از این تصمیم آسترالیا مایوس وشدیدا متاثر شده واگرآسترالیایی ها نمی خواهند با تیم افغانستان بازی کنند٬ او هم در مورد بازی درلیگ آسترالیا تجدید نظرخواهد کرد.

محمد نبی کاپیتان سابق وبازیکن دیگر معروف افغانستان این تصمیم کریکت بورد آسترالیا را که به روز پنجشنبه اتخاذ گردید با شدت محکوم کرد.

وی در تویت خود میافزاید که " از طریق کریکت ما به جهانیان نشان دادیم که اگر فرصت درست و زمینه برای ما مساعد شود ما از دیگرجهانیان کمتر نیستیم."

کریکت بورد افغانستان این تصمیم کریکت بورد آسترالیا را غیرعادلانه ، زودهنگام و نگران کننده خوانده افزود که بزودی این موضوع را با شورای بین المللی کریکت درمیان می گذارد.

کریکت بورد آسترالیا در اعتراض به محدودیت های طالبان برآموزش وکار دختران و زنان درافغانستان سلسله بازی های خود با تیم افغانستان را لغو کرد.

کریکت بورد آسترالیا گفت که امیدوار است تا شرایط بهتری برای زنان ودختران در افغانستان مهیا شود تا آسترالیا به همکاری با کریکت بورد افغانستان ادامه دهد.

قرار بود که سه بازی یک‌روزه میان تیم‌های کریکت افغانستان و آسترالیا در ماه مارچ در امارات متحده عربی برگزار شود.

XS
SM
MD
LG