لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۶ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۱:۰۹

سید روح الله موسوی موی تای کار افغانستان در یک قدمی دریافت مدال طلا قرار گرفته است


تصویر آرشیف
تصویر آرشیف

یک ورزشکار افغان چانس کسب مدال طلا را در رقابت های قهرمانی موی تای جهان دارد.

سید روح الله موسوی موی تای کار موفق افغانستان امروز به مصاف حریف اسراییلی اش می رود تا عنوان قهرمانی موی تای جهان را بدست بیاورد.

موسوی در مرحله اول با قرعه استراحت مواجه شد و سپس در اولین مسابقه اش حریف از قزاقستان را ناک اوت کرد.

در مسابقه دوم ورزشکار از سویدن را شکست داد و به نیمه نهایی این رقابتهای مهم جهانی رسید، در این مرحله موسوی موی تای کار با تجربه روسی را نیز شکست داد و به فاینل قهرمانی موی تای جهان راه پیدا کرد.

مسابقه فاینل این ورزشکار خوب افغانستان ظهر امروز با حریف از اسراییل برگزار میشود و در صورت پیروزی مدال طلا و عنوان قهرمانی جهان را بدست خواهد آورد.

پیش از این همایون رضایی در وزن ۶۰ کیلوگرام حریف از برازیل را شکست داد ولی از موی تای کار امارات متحدۀ عربی شکست خورد، وی با این نتیجه که بدست آورد چانس کسب مدال را از دست داد. در همین حال احمد شجاع جمال دیگر موی تای کار افغان در نخستین مسابقه اش از حریف تایلندی خود شکست را پذیرفت و حذف شد.

در همین حال علی ظهر عاطفی داور بین المللی افغانستان نیز در این رویداد به عنوان داور حضور فعال دارد و تا به حال چندین مسابقه را قضاوت کرده است، این رقابتها از تاریخ ۴ ماه می با حضور داشت ۶۳۰ موی تای کار از ۱۲ کشور جهان به میزبانی شهر بانکوک تایلند برگزار شده است.

XS
SM
MD
LG