لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
سه شنبه ۱۰ ميزان ۱۴۰۳ کابل ۰۷:۰۱

تیم ملی فوتسال افغانستان در جام بین الاقاره یی رقابت‌های تایلند اشتراک می‌کند


دسته بندی گروپی تیم های فوتبال که در جام بین الاقاره یی در تایلند حضور می یابند ( تصویر از صفحه فدراسیون فوتبال افغانستان)
دسته بندی گروپی تیم های فوتبال که در جام بین الاقاره یی در تایلند حضور می یابند ( تصویر از صفحه فدراسیون فوتبال افغانستان)

تیم ملی فوتسال افغانستان در جام بین الا قاره یی با تیم های موزمبیق و جمهوری چک هم گروه شد.

به گزارش فدراسیون فوتبال افغانستان، رقابت های جام بین الا قاره یی فوتسال تحت عنوان "کانتیننتال" به تاریخ های هفتم الی سیزدهم اگست به میزبانی تایلند برگزار میشود که در این رقابت ها تیم های ملی فوتسال افغانستان، جمهوری چک، موزمبق، تایلند، جزایر سلیمان و میانمار اشتراک خواهند داشت.

این رقابتها در دو گروه سه تیمی برگزار میشود که در گروه A تیم های تایلند، میانمار و جزایر سلیمان با هم رقابت می کنند و در گروه B تیم های افغانستان، جمهوری چک و موزمبیق با هم حریف اند.

از هرگروه دو تیم به نیمه نهایی این رقابت ها راه خواهند یافت، کارشناسان فوتسال بر این باور اند که افغانستان چانس صعود به نیمه نهایی این رقابت ها را داراست، زیرا با یک پیروزی می تواند که جواز حضور به دور بعدی را کسب کند.

قابل یاد آوریست که تیم فوتسال افغانستان جهت آمادگی بیشتر برای رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا در این رویداد اشتراک می نماید.

XS
SM
MD
LG