لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
سه شنبه ۱۰ ميزان ۱۴۰۳ کابل ۰۶:۵۳

تیم ملی فوتسال افغانستان به مصاف تیم قرغیزستان می‌رود


اعضا و مربی های تیم ملی فوتسال افغانستان
اعضا و مربی های تیم ملی فوتسال افغانستان

تیم ملی فوتسال افغانستان فردا در نخستین بازی در رقابتهای جام فوتسال مرکز آسیا در برابر ملی پوشان فوتسال قرغیزستان قرار می گیرد.

به گزارش انجمن فوتبال آسیای مرکز، تیم های فوتسال افغانستان و قرغیزستان، به روز یکشنبه ساعت ۱۱:۳۰ به وقت کابل باهم رقابت می کنند.

مسابقه آنان در شهر دوشنبه تاجکستان برگزار میشود.

رقابتهای فوتسال جام آسیای مرکزی از فردا یکشنبه اول ماه اسد به میزبانی شهر دوشنبه تاجکستان آغاز میشود و الی هشتم ماه اسد ادامه پیدا می کند.

در این رویداد تیم های افغانستان، ایران، ازبکستان، قرغیزستان، تاجکستان و ترکمنستان حضور دارند که برای یک هفته باهم رقابت خواهند کرد.

بازی دوم افغانستان به تاریخ دوم اسد ساعت ۰۵:۰۰ بعد از ظهر به وقت کابل، در مقابل تیم ازبکستان برگزار می شود، سپس به روز چهارشنبه چهارم اسد ساعت ۰۵:۳۰ عصر به وقت کابل در برابر ایران مسابقه خواهد داد و در روز های بعدی دو مسابقه را با تیم های تاجکستان و ترکمنستان برگزار خواهد کرد.

در کنفرانس مطبوعاتی که امروز در شهر دوشنبه پایتخت تاجکستان برگزار شد، مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت که تیم افغانستان در این رقابتها حرف های برای گفتن خواهد داشت، وی اضافه کرد که تورنمنت فوتسال کافا، فرصت خوب آمادگی برای فوتسال افغانستان در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا نیز است.

XS
SM
MD
LG