لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
یکشنبه ۱۸ سنبله ۱۴۰۳ کابل ۰۵:۰۰

تیم ملی فوتسال افغانستان تیم استرالیا را شکست داد


اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان
اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان

تیم ملی فوتسال افغانستان استرالیا تیم پنجم آسیا را شکست داد.

هر دو تیم امروز دوشنبه ششم حمل در شهر بانکوک تایلند مقابل هم به میدان رفتند که در این رقابت تیم ملی فوتسال افغانستان با نتیجه ۵ بر ۴ استرالیا را شکست داد.

این تورنمنت با اشتراک چهار تیم تحت نام قهرمانی فوتسال "NSDF" از طرف فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تایلند برگزار شده است که در مسابقه امروز امید قنبری در دقیقه هفت، سید مجتبی حسینی در دقیقه هشت، اکبر کاظمی و مهران غلامی در دقیقه هفده و مهدی نوروزی در دقیقه چهل برای افغانستان گولزنی کردند.

این در حالی است که تیم افغانستان در بازی نخستش در برابر تیم مالیزیا سه بر سه مساوی کرده بود و با این پیروزی و داشتن چهار امتیاز موقتأ در صدر جدول این تورنمنت قرار گرفت.

قرار است که افغانستان در مسابقه سوم به روز چهارشنبه هشتم حمل ساعت پنج عصر به وقت کابل در برابر تیم تایلند رقابت نماید.

رقابت های قهرمانی فوتسال "NSDF" که از طرف صندوق ملی توسعه ورزش تایلند برگزار شده است در آن چهار تیم حضور دارند.

تیم‌های افغانستان، تایلند، استرالیا و مالیزیا تیم‌های اشتراک کننده در این رویداد هستند که به صورت لیگ با هم رقابت می کنند، تیم‌های اول و دوم با بیشترین امتیاز دور گروهی، بازی فاینل را با هم برگزار خواهند کرد و تیم‌های که در جدول سوم و چهارم می شوند برای به دست آوردن مقام سومی با هم رقابت خواهند کرد.

این رقابت ها جهت آمادگی برای هفدهمین دورۀ جام ملت‌های فوتسال آسیا برگزار شده است که در آن رویداد شانزده تیم برتر قاره آسیا شرکت دارند که تیم افغانستان در گروه چهارم با تیم‌های ایران، کویت و بحرین همگروه شده است.

جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار است که میان تاریخ‌های ۱۷ الی ۲۸ اپریل به میزبانی شهر بانکوک تایلند برگزار شود که تیم فوتسال افغانستان برای نخستین بار در این رویداد حضور خواهد یافت.

XS
SM
MD
LG