لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
یکشنبه ۱۸ سنبله ۱۴۰۳ کابل ۰۴:۳۲

تیم بند امیر به فاینل جام ملی کریکت ۲۰ آوره قوش‌تپه راه یافت


منبع عکس: صفحه رسمی فیسبوک کریکت بورد افغانستان 
منبع عکس: صفحه رسمی فیسبوک کریکت بورد افغانستان 

کریکت بورد افغانستان خبرداد که تیم‌های بند امیر و سپین‌غر امروز شنبه ۲۲ ثور مقابل هم به میدان رفتند که این مسابقه را تیم بند امیر با تفاوت ۷ ویکت برنده شد و با ده امتیاز در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم بند امیر از ۷ مسابقه دو باخت دارد و پنج پیروزی به دست آورده است که با همین تعداد پیروزی به عنوان نخستین فاینلیست جام ملی کریکت قوش‌تپه مشخص گردید.

در جدول رده بندی بعد از تیم بند امیر که ده امتیازی است، تیم‌های بست و مس عینک هردو با هشت امتیاز دوم و سوم هستند و هردو چانس راه‌یابی به فاینل را دارند اما تیم‌های آمو و سپین‌غر با داشتن کمترین امتیاز چانس راه‌یابی به فاینل را ندارند.

فاینلیست شدن برای تیم مس عینک راحت‌تر به نظر می‌رسد، زیرا دو مسابقه این تیم باقی است و هشت امتیاز نیز دارد اما چون در جدول در جایگاه سوم است، این تیم حد اقل باید یک مسابقه را برنده شود، ولی تیم بُست تمامی هشت مسابقه ممکن را در دور گروهی به پایان رسانیده است اما با داشتن نت رن ریت بهتر و با هشت امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و باید منتظر دو باخت متوالی تیم مس عینک باشد تا به فاینل راه یابد.

هرگاه تیم مس عینک مسابقه امروز اش را مقابل تیم آمو برنده شود، با ده امتیاز به فاینل راه خواهد یافت و تیم بُست حذف خواهد شد، حتی اگر تیم مس عینک در مسابقه امروز ببازد، بازهم چانس رفتن به فاینل را خواهد داشت زیرا آخرین مسابقه این تیم فردا یکشنبه در مقابل تیم بند امیر برگزار میشود که در صورت پیروزی به فاینل خواهد رفت ولی اگر در مسابقه امروز و فردا شکست بخورد تیم بست به دیدار نهایی راه خواهد یافت.

مسابقات جام ملی ۲۰ آوره کریکت قوش تیپه از تاریخ دوازدهم ثور با اشتراک پنج تیم از پنج زون افغانستان آغاز شده است و الی بیست و چهارم ثور ادامه خواهد داشت.

تیم ها در این رقابتها به صورت رفت و برگشت باهم رقابت می کنند و در نهایت دو تیم اول و دوم که بیشترین امتیاز را دارا باشند مسابقه فاینل را به تاریخ ۲۴ ثور ساعت ۰۳:۳۰ بعد از ظهر باهم برگزار خواهند کرد تا قهرمان این جام مشخص شود.

XS
SM
MD
LG