لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
یکشنبه ۱۰ سرطان ۱۴۰۳ کابل ۰۱:۰۷

تیم کریکت امریکا اولین پیروزی اش را در جام جهانی ۲۰ آوره بدست آورد


تصویر از جریان رقابت تیم های ایالات متحده و کانادا
تصویر از جریان رقابت تیم های ایالات متحده و کانادا

شورای بین المللی کریکت به روز یکشنبه سیزدهم جوزا خبر داد که تیم کریکت ایالات متحدۀ آمریکا توانست که کانادا را با تفاوت هفت ویکت شکست بدهد.

این نخستین پیروزی در تاریخ جام جهانی ۲۰ آورۀ کریکت است که آمریکایی ها به آن دست یافته اند زیرا این تیم برای اولین بار در آن حضور یافته است.

این مسابقه نیز اولین مسابقه تورنمنت فعلی جام جهانی ۲۰ آوره کریکت به شمار می رود که میان هردو تیم "آمریکا و کانادا" از گروه "A" برگزار شده است.

در این مسابقه ایالات متحدۀ آمریکا برنده قرعه شناخته شد و انتخاب توپ اندازی کرد، تیم کریکت کانادا در ۲۰ آور و با از دست دادن ۵ ویکت ۱۹۵ دوش برای تیم آمریکا هدف تعیین کرد که ملی پوشان کریکت آمریکا در ۱۷.۴ آور هدف تعیین شده را تکمیل کردند و با تفاوت هفت ویکت برنده شناخته شدند.

در مسابقه امروز آرون جونز بازیکن کریکت آمریکا در ۴۰ توپ توانست که ۹۴ دوش کسب کند و عنوان بهترین بازیکن مسابقه را از آن خود ساخت.

در جدول رده بندی گروپ "A" تیم ملی کریکت آمریکا با ۲ امتیاز موقتأ در صدر جدول قرار دارد و تیم های هندوستان، آیرلند، پاکستان و کانادا دوم الی پنجم هستند.

امروز یکشنبه سیزدهم جوزا تیم های ملی کریکت ویست اندیز و پاپوا گینه از گروه "C" مقابل هم قرار می گیرند که در این گروه تیم های ملی کریکت افغانستان، ویست اندیز، پاپوا گینه، نیوزیلند و اوگاندا حضور دارند.

جام جهانی ۲۰ آورۀ کریکت از تاریخ اول جون با اشتراک ۲۰ تیم برتر کریکت جهان به میزبانی آمریکا و ویست اندیز آغاز شده است و الی ۲۹ جون ادامه خواهد داشت.

XS
SM
MD
LG