لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۴ عقرب ۱۴۰۳ کابل ۰۵:۳۹

تیم ملی کریکت امریکا تیم پاکستان را در جام جهانی ۲۰  آوره،  شکست داد


برخی از اعضای تیم ملی کریکت پاکستان
برخی از اعضای تیم ملی کریکت پاکستان

تیم های ملی کریکت امریکا و پاکستان امروز پنجشنبه هفدهم جوزا در استدیوم "گراند پیری" ایالت تکزاس آمریکا مقابل هم به میدان رفتند.

در ابتدأ مونانک پتیل کاپیتان تیم ملی کریکت امریکا برندۀ قرعه شناخته شد و انتخاب توپ اندازی کرد، تیم پاکستان در ۲۰ آور و با از دست دادن هفت ویکت ۱۶۰ دوش برای امریکا هدف تعین کرد.

تیم ملی کریکت امریکا با درخشش هریک مونانک پتیل، آندریس گووس و آرون جونز در ۲۰ آور مقابل پاکستان مساوی کرد و کار هردو تیم به سوپر آور کشید.

در سوپر آور تیم امریکا ابتدأ توپ زنی کرد که در یک آور ۲۰ دوش برای پاکستان هدف تعین کرد، تیم پاکستان با از دست دادن یک ویکت و کسب ۱۳ دوش با تفاوت پنج دوش در سوپر آور از امریکا باخت.

این شکست یکی از بد ترین شکست های تیم ملی کریکت پاکستان در جام جهانی ۲۰ آوره به شمار می رود که تیم نه چندان مطرح کریکت امریکا توانسته است این تیم را شکست بدهد.

در جدول گروه "الف" تیم ملی کریکت امریکا با چهار امتیاز در صدر جدول قرار دارد، هندوستان با دو امتیاز دوم است و تیم های کریکت پاکستان، کانادا و آیرلند سوم الی پنجم هستند.

از این گروه قرار است فردا جمعه هژدهم جوزا تیم های ملی کریکت آیرلند و کانادا مقابل هم قرار گیرند و به روز یکشنبه بیستم جوزا مسابقه میان تیم های ملی کریکت هندوستان و پاکستان برگزار میشود.

XS
SM
MD
LG