لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
یکشنبه ۱۸ سنبله ۱۴۰۳ کابل ۰۳:۵۵

مسابقه نهایی یورو ۲۰۲۴ بین تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و انگلستان


 اسپانیا با سه قهرمانی و یک نائب قهرمانی پرافتخارترین تیم تاریخ یورو است.
اسپانیا با سه قهرمانی و یک نائب قهرمانی پرافتخارترین تیم تاریخ یورو است.

مسابقه نهایی یورو ۲۰۲۴ بین تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و انگلستان امشب۲۴ سرطان ساعت ۱۱:۳۰ به وقت افغانستان در ورزشگاه المپیک برلین در آلمان برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال اسپانیا با سرمربیگری لوئیس د لا فوئنته و تیم انگلستان به هدایت گرت ساوت‌گیت با شکست دادن همه حریفان‌شان به این مرحله رسیده‌اند و هر دو تیم امیدوارند تا جام قهرمانی را به دست آورند.

داوری این بازی را فرانسوا لتکسیه از فرانسه بر عهده خواهد داشت. این مسابقه یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های یورو خواهد بود. اسپانیا که پنجمین فاینل‌اش را در یورو تجربه می‌کند با سه قهرمانی و یک نائب قهرمانی بعد از آلمان پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌هاست که در صورت پیروزی در بازی فردا تبدیل به اولین تیم تاریخ یورو خواهد شد که چهار قهرمانی در آن خواهد داشت.

اما هرگاه انگلستان در مسابقه امشب پیروز شود، برای اولین بار قهرمانی در یورو را تجربه خواهد کرد. این تیم پیش از این تنها یک بار در مسابقه فاینل یورو حضور داشته که به دوره قبلی در سال ۲۰۲۰ برمی‌گردد که در بازی نهایی به ایتالیا باخت و نائب قهرمان شد.

به گزارش رسانه‌های انگلیسی، برخی فروشندگان، تکت‌های بازی فاینل را حدود ۹۳ هزار یورو به فروش رسانیده‌اند و تکت‌های ساده که قیمت آن ۸۵ یورو است، مبلغ ۵۳۰۰ یورو به فروش رسیده‌اند.

XS
SM
MD
LG