لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
چهارشنبه ۲۱ سنبله ۱۴۰۳ کابل ۰۵:۱۰

دو مسابقه حساس فردا در لیگ شپگیزه؛ تیم‌های آمو و بُست به میدان می‌روند


تیم‌های بند امیر و مس عینک برای صدرنشینی در لیگ شپگیزه رقابت می‌کنند
تیم‌های بند امیر و مس عینک برای صدرنشینی در لیگ شپگیزه رقابت می‌کنند

فردا جمعه ۲۶ اسد، دو مسابقه در لیگ کریکت ۲۰ آورهٔ شپگیزه برگزار می‌شود. در ششمین دورۀ لیگ کریکت شپگیزه، به روز جمعه ۲۶ اسد، دو مسابقه انجام می‌شود که در مسابقۀ اول تیم آمو در برابر تیم بُست به میدان می‌رود. هر دو تیم ساعت ۹ صبح در استدیوم بین‌المللی کریکت کابل مسابقۀ خود را آغاز می‌کنند.

تیم بُست با چهار امتیاز و "نت رن ریت" کمتر در میان پنج تیم اشتراک‌کننده در جدول، جایگاه سوم را در اختیار دارد و در صورت پیروزی در مسابقۀ فردا، موقتاً در صدر جدول قرار خواهد گرفت. اما تیم آمو با دو باخت که دارد، بدون امتیاز است و در مکان چهارم جدول قرار دارد.

در مسابقۀ دوم که فردا جمعه ۲۶ اسد برگزار می‌شود، دو تیم بند امیر و مس عینک با هم رقابت می‌کنند. رقابت آنان ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت افغانستان در استدیوم بین‌المللی کابل برگزار می‌شود. تیم مس عینک در دو مسابقۀ قبلی‌اش در هر دو برنده شده و با چهار امتیاز و داشتن "نت رن ریت" بهتر در صدر جدول قرار دارد. اما تیم بند امیر از سه مسابقۀ قبلی، در دو مسابقه پیروز شده و یک باخت دارد. این تیم نیز چهار امتیازی است و در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

لیگ کریکت ۲۰ آورهٔ شپگیزه از تاریخ دوازدهم آگست با اشتراک پنج تیم آغاز شده است و الی تاریخ ۲۵ اگست به پایان خواهد رسید. در این لیگ، تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند و دو تیم برتر در جدول با بیشترین امتیاز، مسابقۀ فاینل را در روز آخر با هم برگزار خواهند کرد که برندهٔ آن به مقام قهرمانی خواهد رسید.

تیم اسپین غر که مدافع عنوان قهرمانی است، در این دورۀ این لیگ تا به اکنون در سه مسابقۀ قبلی‌اش سه باخت داشته است و فعلاً در میان پنج تیم حاضر در این لیگ در جایگاه پنجم می‌باشد.

XS
SM
MD
LG