لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۳۰ سنبله ۱۴۰۳ کابل ۰۵:۰۵

افغانستان فردا در رقابت‌های قاره‌ای فوتسال به مصاف گواتمالا می‌رود


تیم ملی فوتسال افغانستان فردا دوشنبه در برابر گواتمالا در رقابت‌های قاره‌ای تایلند به میدان می‌رود.
تیم ملی فوتسال افغانستان فردا دوشنبه در برابر گواتمالا در رقابت‌های قاره‌ای تایلند به میدان می‌رود.

تیم ملی فوتسال افغانستان فردا دوشنبه دوازدهم سنبله در برابر تیم گواتمالا به میدان می‌رود.

دو تیم فوتسال افغانستان و گواتمالا فردا دوشنبه دوازدهم سنبله در رقابت‌های قاره‌ای که در تایلند برگزار می‌شود، مقابل هم قرار می‌گیرند.

مسابقه میان هردو تیم فردا ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت افغانستان در تایلند برگزار می‌شود. رقابت‌های قهرمانی فوتسال قاره‌ای، از تاریخ یازدهم سنبله با اشتراک پنج تیم به میزبانی تایلند آغاز شده است و الی جمعه ۱۶ سنبله ادامه خواهد داشت.

در دو دیداری که روز گذشته برگزار شد، تایلند میزبان این رقابت‌ها با نتیجه ۸ بر صفر در برابر استرالیا به پیروزی رسید و تیم گواتمالا ۳ بر ۲ موفق به شکست دادن تیم کویت شد.

افغانستان به روز سه‌شنبه سیزدهم سنبله ساعت ۲ بعد از ظهر در برابر تیم کویت به میدان می‌رود. مسابقۀ سوم افغانستان به روز چهارشنبه ساعت ۲ بعد از ظهر مقابل تیم استرالیا برگزار می‌شود و در آخرین رقابت نیز افغانستان ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت کابل، حریف تایلند است که رقابت آنان به روز جمعه شانزدهم سنبله برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این تورنمنت، آمادگی تیم‌های حاضر برای جام جهانی فوتسال است که قرار است تا دو هفته دیگر از تاریخ ۱۴ سپتمبر به میزبانی ازبکستان برگزار شود. افغانستان در گروه "C" با تیم‌های آرجنتین، اوکراین و آنگولا هم‌گروه شده است.

XS
SM
MD
LG