لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۲۹ سنبله ۱۴۰۳ کابل ۰۳:۱۸

نخستین بازی تیم ملی فوتسال افغانستان تا ساعاتی دیگر در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان آغاز می‌شود


تیم ملی فوتسال افغانستان امروز نخستین مسابقۀ خود در جام جهانی را در مقابل آنگولا برگزار می‌کند
تیم ملی فوتسال افغانستان امروز نخستین مسابقۀ خود در جام جهانی را در مقابل آنگولا برگزار می‌کند

تیم ملی فوتسال افغانستان امروز یک‌شنبه، ۲۵ سنبله، ساعت ۵ عصر به وقت کابل، در سالون ورزشی "هومو" واقع در تاشکند، ازبیکستان، در برابر تیم آنگولا قرار می‌گیرد.

این دیدار اولین مسابقۀ افغانستان در جام جهانی فوتسال است که از گروه "C" این رقابت‌ها برگزار می‌شود. از این گروه، تیم‌های آرجنتین و اوکراین نیز امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت و مسابقۀ آنان ساعت ۷:۳۰ شام به وقت کابل در تاشکند برگزار می‌شود.

افغانستان در دومین مسابقۀ خود، روز چهارشنبه ۲۸ سنبله، ساعت ۷:۳۰ به وقت کابل، مقابل تیم آرجنتین قرار خواهد گرفت. همچنین، آخرین مسابقۀ مرحلۀ گروهی تیم ملی فوتسال افغانستان در روز شنبه ۳۱ سنبله در برابر اوکراین برگزار می‌شود که این بازی نیز ساعت ۷:۳۰ شام به وقت کابل در تاشکند برگزار خواهد شد.

دیروز مسابقات در گروه‌های "A" و "B" برگزار شد که از گروه "A"، ازبیکستان و هالند به تساوی ۳-۳ دست یافتند و پاراگوای موفق شد با نتیجۀ ۵-۲ کاستاریکا را شکست دهد و در صدر جدول این گروه قرار بگیرد، تیم هالند در جایگاه دوم قرار گرفت، ازبیکستان سوم و کاستاریکا در مکان چهارم ایستاد.

در گروه"B"، برازیل با نتیجۀ قاطع ۱۰-۰ کیوبا را شکست داد و تایلند با نتیجۀ ۲-۱ کرواسیا را مغلوب کرد. برازیل و تایلند هردو با داشتن سه امتیاز در صدر جدول گروه "B" قرار گرفتند که برازیل با داشتن تفاضل گول بیشتر در جایگاه نخست ایستاد، تایلند دوم شد و کرواسیا و کیوبا به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

مسابقات جام جهانی فوتسال از دیروز، ۲۴ سنبله، با شرکت ۲۴ تیم برتر جهان در سه شهر ازبیکستان آغاز شد و تا ۱۵ میزان ادامه خواهد داشت.

جدول گروه C تیم های حاضر در جام جهانی فوتسال ازبیکستان

تیم
آرژانتین
اوکراین
افغانستان
آنگولا
XS
SM
MD
LG