لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
سه شنبه ۱۰ ميزان ۱۴۰۳ کابل ۰۲:۰۳

امروز دو مسابقه در مرحلۀ یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال انجام می‌شود


مسابقات فوتسال جام جهانی فوتسال
مسابقات فوتسال جام جهانی فوتسال

اولین مسابقه یک چهارم نهایی را امروز دوشنبه نهم میزان تیم های فرانسه و پاراگوای باهم برگزار می کنند، رقابت آنان ساعت پنج عصر به وقت کابل در شهر بخارای ازبکستان برگزار میشود. برنده این رقابت، جواز حضور به نیمه نهایی جام جهانی فوتسال را کسب خواهد کرد.

در رقابت دوم تیم های آرجنتین و قزاقستان باهم رقابت می کنند، مسابقه میان آنان ساعت ۰۷:۳۰ شام به وقت افغانستان در شهر تاشکند ازبکستان انجام میشود که برنده این مسابقه، با یکی از تیم های فرانسه و یا پاراگوای در نیمه نهایی باهم حریف میشوند.

روز گذشته یکشنبه هشتم میزان، دو مسابقه در یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال در دو شهر ازبکستان انجام شد که اوکراین ۹ بر ۴ ونزویلا را شکست داد و برازیل ۳ بر ۱ مراکش را برد و هردو تیم برنده در نیمه نهایی باهم رقابت می کنند.

مرحلۀ نیمه نهایی جام جهانی فوتسال به روز های چهارشنبه و پنجشنبه همین هفته برگزار میشود که اوکراین با برازیل یازدهم میزان ساعت ۰۷:۳۰ شام به وقت افغانستان در سالون "هومو" باهم دیدار می کنند و روز دیدار نیمه نهایی دیگر میان یکی از تیم های برنده میان آرجنتین یا قزاقستان و با فرانسه و یا پاراگوای انجام خواهد شد.

مسابقه فاینل نیز به روز یکشنبه ۱۵ میزان در شهر تاشکند برگزار میشود، جام جهانی فوتسال از تاریخ ۲۴ سنبله با اشتراک ۲۴ تیم نخبه جهان در ازبکستان آغاز شده است و این جام آخرین روزهایش را سپری می کند.

XS
SM
MD
LG