لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۲۶ ميزان ۱۴۰۳ کابل ۱۰:۰۵

تیم ملی فوتبال زیر سن هفده سال افغانستان برای اشتراک در یک سلسله رقابت‌ها، راهی کمبودیا شد


اعضای تیم ملی فوتبال زیر سن هفده سال افغانستان همراه با ترینر ها که به روز چهارشنبه به کمبودیا رفتند. ( تصویر از صفحه فدراسیون فوتبال افغانستان).
اعضای تیم ملی فوتبال زیر سن هفده سال افغانستان همراه با ترینر ها که به روز چهارشنبه به کمبودیا رفتند. ( تصویر از صفحه فدراسیون فوتبال افغانستان).

تیم ملی فوتبال زیر سن هفده سال افغانستان جهت حضور در رقابت های کسب سهمیه جام ملت های فوتبال آسیا امروز چهارشنبه (۲۵ میزان) ، کابل را به مقصد کمبودیا ترک کرد.

رقابتهای مقدماتی برای راه یابی به جام ملت های فوتبال آسیا از تاریخ ۲۸ میزان آغاز میشود و الی ششم عقرب ادامه پیدا می کند.

در این رقابتها ۴۳ تیم در ده گروپ باهم رقابت می کنند، تمامی تیم های که در صدر گروه های شان قرار گیرند، به جام ملت های فوتبال زیر سن هفده سال آسیا صعود خواهند کرد و پنج تیم برتر دوم نیز از پنج گروپ راهی جام ملت های آسیا خواهد شد.

افغانستان در گروپ "B" با تیم های ملی فوتبال زیر سن هفده سال بنگله دیش، کمبودیا، فلیپین و ماکائو همگروه شده است.

افغانستان در صورت که در این گروپ صدر نشین شود به جام آسیا صعود می کند، تیم افغانستان حتی اگر در گروپ اش دوم شود نیز چانس صعود خواهد داشت، به شرط آنکه در میان ده گروپ، جز پنج تیم برتر گروپ ها باشد تا صعود نماید.

تیم ملی فوتبال زیر سن هفده سال افغانستان در شرایطی آماده رفتن به مسابقات مقدماتی جام ملت های فوتبال آسیا است که حدود دو ماه قبل در میان شش تیم از مرکز آسیا به مقام قهرمانی رقابتهای فوتبال زیر سن هفده سال مرکز آسیا دست یافت، این یعنی اینکه بهترین تیم حال حاضر مرکز آسیا "افغانستان" است که چانس زیاد برای صعود به جام آسیا را داراست.

XS
SM
MD
LG