لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
شنبه ۵ عقرب ۱۴۰۳ کابل ۰۵:۵۸

تیم ملی زیر سن هفده سال افغانستان فردا مقابل کمبودیا به میدان می‌رود


افغانستان در صورت پیروزی مقابل کمبودیا شانس صعود مستقیم به جام ملت‌های زیر سن هفده سال آسیا را دارد.
افغانستان در صورت پیروزی مقابل کمبودیا شانس صعود مستقیم به جام ملت‌های زیر سن هفده سال آسیا را دارد.

تیم ملی فوتبال زیر سن هفده سال افغانستان فردا مقابل کمبودیا مسابقه می‌دهد. در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های فوتبال زیر سن هفده سال آسیا، فردا جمعه چهارم عقرب، تیم‌های افغانستان و کمبودیا باهم رقابت می‌کنند.

این مسابقه فردا ساعت چهار و نیم بعد از ظهر به وقت کابل در استدیوم المپیک شهر پنوم‌پن در کمبودیا برگزار می‌شود. تیم افغانستان در رقابت نخست خود به روز دوشنبه ۳۰ میزان توانست فلیپین را با نتیجه سنگین ۸ بر صفر شکست دهد و روز گذشته نیز ماکائو را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد.

رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های فوتبال زیر سن هفده سال آسیا از روز پنجشنبه ۲۹ میزان با اشتراک ۴۳ تیم در ده گروه و به میزبانی ده شهر مختلف آسیا آغاز شده است. تیم افغانستان در گروه "B" با تیم‌های فلیپین، کمبودیا، بنگله‌دیش و ماکائو همگروه است. در صورت صدرنشینی در این گروه، افغانستان به‌طور مستقیم به جام ملت‌های فوتبال زیر سن هفده سال ۲۰۲۵ که به میزبانی عربستان سعودی برگزار می‌شود، صعود خواهد کرد.

از میان ده تیم صدرنشین، پنج تیم برتر دوم گروه‌ها نیز به جام ملت‌های فوتبال زیر سن هفده سال آسیا صعود می‌کنند.

تیم افغانستان در آخرین رقابت خود به روز یکشنبه ششم عقرب، که آخرین روز رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های فوتبال زیر سن هفده سال آسیا نیز است، مقابل تیم بنگله‌دیش مسابقه می‌دهد. این مسابقه ساعت یک و نیم بعد از ظهر به وقت کابل در شهر پنوم‌پن برگزار می‌شود. در این روز، تمامی پانزده تیم که در گروه‌های خود اول و دوم شوند، جواز حضور در جام ملت‌های فوتبال زیر سن هفده سال آسیا را به دست خواهند آورد.

XS
SM
MD
LG