حمله طیاره های بی پیلوت اوکراین به روسیه سه تن را مجروح ساخت

سربازان اوکراینی در حال آماده ساختن یک طیاره بدون سرنشین که به مقصد جنگ با اردوی روسیه پرتاب میشود.

مقامات روسیه می گویند طیاره های بی سرنشین اوکرائینی امروز صبح بر مناطق بلگورود و کراسنادور روسیه حمله کردند که در نتیجه آن سه نفر زخمی شدند .

وییچیسلاف گلادکوف والی بلگرود در تلگرام نوشته که در حمله بر منطقه اوستینکا یک زن ودو مرد زخمی شده و در شفاخانه بستر میباشند.

در کراسنادور یک مقام محلی وینیامین کوندراتییف در تلگرام نوشته که در این منطقه سه خانه و یک موتر در حمله طیاره بی سرنشین اوکرائینی تخریب شده اند. در مورد تلفات جانی خبر داده نشده است.

در منطقه رووینکی در شرق لوهانسک اوکرائین که تحت اشغال روسیه قرار دارد در یک دیپوی نفت آتش شعله ور شده که خبر آن در چینل های تلگرام و تصوایر ویدیوئی آن هم در رسانه های اجتماعی نشر شده است.

اردوی اوکرائين هم گفته که در منطقه شرقی لوهانسک که تحت اشغال روسیه قرار دارد یک ذخیره تیل را هدف قرار داده است. از ماه می به این سو که در آنوقت هم یک دیپوی تیل مورد حمله قرار گرفته بود دومین حمله میباشد.

در یک گزارش جداگانه آمده که وزارت دفاع روسیه گفته که قوای این کشور ۱۷ طیاره بی سرنشین را درفضای کراسنودور ، ۱۲ طیاره بی سرنشین را در کورسک ۲ را در بلگورود و ۱۶ دیگر را در فضای آزوف از بین برده اند.