لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
شنبه ۲۲ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۸:۱۳

«به هدف جلوگیری از فساد اخلاقی 4 مهمانخانه مسدود شد»


سید عبدالغفار سید زاده رییس تحقیقات جنایی زون کابل
سید عبدالغفار سید زاده رییس تحقیقات جنایی زون کابل
پولیس کابل به تازه گی چهار مهمان خانه را در منطقه وزیر اکبر خان کابل مسدود کرده اند. گفته شده است که در این مهمان خانه ها، برخی اعمال خلاف اخلاقی در جریان بوده و شماری از افراد نیز در ارتباط بازداشت گردیده اند.

مقامات پولیس در کابل می گویند، که به هدف جلوگیری از فعالیت های غیر اخلاقی و پایان دادن به سو استفاده از مهمان خانه ها، چهار مهمان خانه را که در آن اتباع خارجی به خصوص زنان نیز کار می کردند مسدود کرده اند.

سید عبدالغفار سید زاده رییس تحقیقات جنایی زون کابل پولیس به روز چهار شنبه به خبرنگاران گفت، که این مهمان خانه ها در منطقه وزیر اکبرخان فعالیت داشتند.

آقای سید زاده در ادامه چنین گفت:
«از این مهمان خانه ها منحیث مرکز پخش فساد اخلاقی و فروش مشروبات الکولی استفاده می شد.»

به گفته وی پولیس کابل به تلاش های خود در زمینه پایان دادن به فعالیت های غیر قانونی در مهمان خانه ها ادامه می دهد.

مقامات امنیتی پولیس در کابل می گویند، احتمال زیاد وجود دارد که حملات انتحاری در چنین مهمان خانه ها که فساد اخلاقی جریان دارد صورد بگیرد و حتی مخالفین دولت تبلیغات منفی را به خاطر فساد اخلاقی موجود در چنین مهمان خانه ها، علیه دولت راه اندازی کند.

پولیس کابل در گذشته نیز شماری از مهمان خانه ها را در کابل مسدود کرده بودند و دهها تن از زنان به خصوص زنان چینی را که برای اعمال خلاف اخلاق به کابل آمده و در این مهمان خانه ها سرگرم بودند بازداشت کرده و بعداً از کشور اخراج کرده بود.

مقامات می گویند که در چنین مهمان خانه ها، مواد مخدر به آسانی یافت می شود، زنان خارجی نیز برای فعالیت های غیر اخلاقی در آن کار می کنند.

این در حالی است که مقامات پولیس می گویند، احتمال دارد برخی از مقامات دولتی نیز در عقب فعالیت چنین مهمان خانه ها دست داشته باشند، اما از فرد مشخصی نام نمی برند.


فرشته ندا
XS
SM
MD
LG