لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
شنبه ۲۲ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۷:۱۵

تدابیر امنیتی در شاهراه های منتهی به مزارشریف اتخاذ شده است


مراقبت ویژه از چند روز بدین سو برای تامین امنیت شاهراه های منتهی به شهر مزارشریف ادامه دارد و هر مسافر تا رسیدن به انجا چندین جای تلاشی و باز پرسی می شود.

در شاهراه بغلان و سمنگان که صفحات شمال کشور را به مرکز وصل می کند در چندین محل آن به طور بیست چهار ساعته پوسته های سیار امنیتی به اشتراک اردو، پولیس و امنیت ملی مصروف تلاشی وسایط نقلیه و مسافرین می باشند.

جنرال عبدالخلیل اندرابی قوماندان امنیه ولایت سمنگان می گوید، آنها با ایجاد چندین پوسته سیار و ثابت امنیتی و صحی، تلاش دارند تا امنیت اشتراک کننده های میله نوروز را به گونهء بهتر تامین نمایند.

همچنین جنرال اسدالله شیر زاد قوماندان امنیه ولایت بغلان گفت، آنها نیز شاهراه های مربوط به خودشان را که از سالنگ شمالی تا مرز های بامیان سمنگان و کندز می رسند به شدت زیر مراقبت دارند و با جدیت تلاش می کنند تا زائرین روضه شریف با خاطر آرام به سفر شان ادامه بدهند.
وی افزود، این تدابیر ویژه تا ختم میله نوروز ادامه دارد و اگر ضرورت باشد تا مدت بعد هم تمدید می شود.

مسوولین امور امنیتی ولایات بغلان و سمنگان می گویند، هدف از این تدابیر آنها اینست که در چنین روزهای نزدیک به نوروز که مردم از هر طرف راهی مزار شریف می شوند، خطرات دستبرد دزدان، حملات تخریبی و حوادث ترافیکی هم بیشتر می شوند و آنها از این رو برای رسیدگی به چنین حوادث احتمالی اقدامات لازم را روی دست گرفته اند.

بشیر احمد غزالی ولایت بغلان
XS
SM
MD
LG