لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
سه شنبه ۴ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۵:۵۶

راشد خان ارمان بار دیگر در میدان هند توجه همه را به‌خود جلب کرد


راشد خان ارمان؛ نام که خیلی زود جهانی شد یک بار دیگر توانست طوری که از او توقع می‌رفت برای تیم خود بازی خوبی به نمایش بگزارد.

راشد خان بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان توانست با درخشش خوب در لیگ برتر هند نظر همه را جلب کند.

وی توانست برای تیم سن رایزرس حیدرآباد سه بازیکن تیم گجرات لاینز را از بازی خارج کند و در بُرد تیم‌اش نقش فعالی را داشته باشد.

ارمان سه بازیکن را در چهار اوور بالنگ با دادن ۱۹ دوش خارج کرد و یک بازیکن دیگر را در یک دوشه پیش از آن که دوش خود را تکمیل کند {رن اوت} کرد.

این بازیکن تیم ملی افغانستان که به قیمت زیادی برای تیم حیدرآباد کرکت بازی می‎کند پس از پایان بازی در صحبت با تلویزیون پخش کننده رسمی لیگ برتر هند گفت:

"این یک لحظه فوق‌العاده برای من است که بازیکنان خیلی مطرح را اوت کردم. کوشش خواهم کرد که به همین منوال به پیش بروم. طوری که من توپ اندازی می‎کنم بازیکن مقابل به آسانی نمی‎تواند قضاوت کند و بازی را به پیش ببرد. بهترین ویکت که امروز من به دست آوردم برندن مککیولم بود."

راشد خان در بازی اولی‌اش نیز دو بازیکن تیم رایل چلنجرز بنگلور را از مسابقه خارج کرده بود.

او پس از پایان یافتن بازی اولی از تمامی علاقه‌مندان خود ستایش کرد که همیشه برای بازی‎های خوب او را مورد تقدیر قرار داده‎اند.

با آن که راشد خان در بازی روز یکشنبه مطرح‌ترین بازیکنان کرکت جهان برندن مککیلوم، سوریش رینا و ارون فینچ را از بازی خارج کرد اما در بازی قبلی‌اش اندکی بیش از انتظار دوش داده بود.

شین واتسن ستاره تیم ملی استرالیا که در بازی قبلی بال اخر پرتاب شده توسط راشد خان به شش دوش مبدل ساخته بود او را ستایش کرد ولی یادآور شد که به‌گفته او تجربه زیادی ندارد.

تیم سن رایزرس حیدرآباد در بازی روز یکشنبه توانست تیم گجرات لاینز را به تفاوت ۹ ویکت و چهار اوور شکست دهد و صدر جدول لیگ برتر را از آن خود کرد.

راشد خان از چندین ماه به این‌سو از خانه و مردم‌اش به دور است اما این دوری تأثیری به سزای روی بازی‌اش نگذاشته است طوری که او همه روزه علاقه‌مندان بیشتری به خود در سطح جهان جلب می‎کند.

راشد خان در میان اعضای تیم ملی کرکت افغانستان
راشد خان در میان اعضای تیم ملی کرکت افغانستان

براد هاج ستاره قبلی تیم ملی کرکت استرالیا که در حال حاضر مربی‌گری تیم گجرات را به دوش دارد از بازی امروزی او ستایش کرد.

او افزود:

"توپ اندازی {باولنگ} او فوق‌العاده بود. ما سه بازیکن را در دوش کم از دست دادیم و این چیزی است که در بازی‎های بیست اوره مشکل‌ساز می‎شود."

راشد خان توانست لقب بازیکن برتر روز یکشنبه را نیز از آن خود کند.

محمد نبی عیسی‌خیل دیگر بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان است که در کنار راشد خان برای تیم سن رایزرس حیدرآباد بازی می‎کند اما در دو بازی اولی به او چانس داده نشده‎است.

«آی، پی، ایل» لیگ برتر کرکت هند لیگ است که ستاره‎های کرکت جهان برای تیم‎های مختلف این لیگ بازی می‎کند و این بار دو بازیکن تیم افغانستان نیز در آن خریداری شده‎اند.

گزارش: صفی‌الله ستانکزی

XS
SM
MD
LG