لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۱۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۰:۴۸

دو تیم کرکت بریتانیا تمایل دارند تا با راشد خان قرارداد امضا کنند


دو تیم کرکت در بریتانیا تمایل نشان داده‌اند تا با راشد خان کرکتر مشهور افغان قرارداد امضا کنند.

بر اساس گزارش روزنامه «د‌ میل»، راشد خان ۱۸ ساله که اخیراً در مسابقه یک‌روزه با تیم کرکت ویست اندیز توانست ۷ بازیکن تیم حریف را از بازی خارج کند، مقام چهارم را در میان بازیکنانی گرفته که بیشترین بازیکنان را با بالنگ خود از مسابقه حذف کرده‌است.

راشد خان تا کنون در ۲۹ مسابقه یک‌روزه یا ۵۰ آوره خود ۶۳ بازیکن حریف‌اش را از میدان خارج کرده و در ۲۷ مسابقه بیست آوره ۴۲ بازیکن را اخراج کرده‌است.

تیم ملی کرکت افغانستان
تیم ملی کرکت افغانستان

روزنامه «د میل» بریتانیا یگانه مشکل میان قرارداد راشد خان با کلب‌های بریتانیایی را محدودیت‌های ویزه این کشور خوانده‌است.

بر اساس مقررات وزارت داخله بریتانیا، هر خارجی که از سوی کلب‌های داخلی این‌ کشور بازی می‌کند یا این‌که بسیار ورزیده باشد و یا هم تیم کشورش عضویت دایمی شورای بین‌المللی کرکت را داشته باشد.

این دو شرط برای بازی در تیم‌های کرکت داخلی بریتانیا از سوی راشد خان برآورده شده‌اند.

راشد خان در مسابقات خود با گرفتن ویکت نشان داده که در جمع بهترین بالرهای دنیاست و همچنان افغانستان اخیراً عضویت دایمی شورای بین‌المللی کرکت یا "آی سی سی" را بدست آورد.

راشد خان در لیگ برتر کرکت هند نیز به‌عنوان عضو تیم سن رایزر بازی کرد و بسیار خوب درخشید و آسترالیا نیز تمایل نشان داده‌است تا راشد خان را برای مسابقات لیگ برتر این کشور انتخاب کند.

XS
SM
MD
LG