به دنبال اغتشاش نظامی در روسیه٬ کار ترمیم و پاککاری سرک‌ها آغاز شده است

 یک منسوب پولیس به روز ۲۵ جون روی میدان سرح گزمه میکند. این ساحه تاریخی مسکو حتی دو روز پس از شورش نظامی که سربازان  زیادی را به روز ۲۴ جون در ظرف دو ساعت به اینجا کشاند٬ مسدود مانده است. 

 کارگران به روز ۲۵ جون مصروف ترمیم یک سرک در شهر روستوف -آن-دان روسیه استند.

سرک ها در شهر روستوف در جنوب روسیه پس از آن تخریب گردید که به روز شنبه ۲۴ جون افراد مسلح گروه واگنر به رهبری یفگینی پریگوژین اغتشاش مسلحانه را به راه انداختند و یک پایگاه مرکزی نظامی در شهر جنوبی روستوف را تصرف کردند.. 

 یک مرد در حالی که پیراهن و کلاه دارای نشان گروه واگنر را به تن کرده است به تاریخ ۲۵ جون در یکی از مناطق مسکو قدم میزند

پس از آنکه الکساندر لوکاشینکو رهبر پر قدرت بلاروس به میانجیگری برخاست٬ پریگوژین از اعتشاش نظامی تاریخ ۲۴ جون٬ دست برداشت
این درحالی بود که ستونی از وسایط و نظامیان واگنر به مسکو نزدیک شده بودند..

 

 
دفتر مرکزی گروه واگنر در شهر سنت پیتربورگ روسیه. تاریخ ۲۵ جون. 
بر اساس گزارش ها این ساختمان مسدود است و در حالی که افراد پولیس در نزدیکی آن حضور دارند٬  توسط محافظ گزمه و نظارت می شود. 

 

مردم در مرکز شهر روستوف -آن دان - به تاریخ ۲۵ جون در حال قدم زدن هستند.

در جریان تصرف این شهر به وسیله گروه واگنر٬ آن طوری که باشنده گان این شهر حکایت می کنند صحنه های از نا آرامی در موجودیت افراد مسلح و شخص پریگوژین به مشاهده رسیده است

 

منسوبین اردوی روسیه به روز یکشنبه ۲۵ جون٬ یک روز پس از تصرف مرکز نظامی شهر جنوبی روستوف٬ این پایگاه نظامی را پاککاری کردند

 نیروهای امنیتی دیده میشوند که به تاریخ ۲۵ جون یک موتر را در نزدیکی کرملین بازرسی می کنند

 
باشنده گان مسکو از هوای تابستانی به لذت می برند. تاریخ عکس ۲۵ جون 

 
یک نفر به تاریخ ۲۴جون  تصویر بیلبوردی را تخریب می کند که در آن اعلان استخدام افراد به گروه واگنر نوشته شده است. این بیلبورد در یک منطقه از در مسیر شاهراه حومه سنت پیتربورگ نصب شده بود.

 
نظامیان اردوی روسیه به تاریخ ۲۵ جون از محلی در شهر روستوف- آن -دان عبور می کنند که یک روز قبل از آن یک تانک گروه واگنر در اینجا موضع گرفته بود. 

 سرک ورودی به میدان سرخ مسکو به تاریخ ۲۵ جون نیز مسدود مانده بود. 

 
دروازه های مسدود شده در گوشهٔ  شمالی میدان سرخ. دروازه های این مکان تاریخی به روز ۲۴ جون مسدود گردید. بر اساس گزارش های محلی یک برنامه فراغت که قرار بود در همین روز در میدان سرخ برگزار شود نیز منحل گردیده است. 

تصاویر این مجموعه مربوط به روسیه٬ عادی سازی زنده گی و وضعیت پس از اغتشاش نظامی روز شنبه ۲۴ جون را منعکس می سازد. به روز شنبه نظامیان گروه واگنر شهر روستوف روسیه را به تصرف خود در آوردند و حرکت به سوی مسکو را آغاز کردند.