جنگجویان گروه «واگنر» پس از دست زدن به اغتشاش در یکی از شهری های مهم روسیه دیده شدند

 افراد مسلح در کنار یک واسطه زرهپوش در مرکز شهر روستوف آن دان روسیه دیده میشوند. این تصویر صبح روز شبنه ۲۴ جون در نزدیکی یک قرارگاه نظامی ساحوی جنوب روسیه گرفته شده است. 

 یک تانک دارای علایم متفرقه به رنگ سرخ در خیابان اصلی شهر روستوف آن دان موضع گرفته است. 
یفگینی پریگوژین فرمانده نیروهای اجیر گروه « واگنر» به روز شنبه ۲۴ جون اعلان کرد که نیروهای وی از اوکراین وارد روسیه گردیده و به شهر روستوف آن دان در یک صد کیلومتری منطقه سرحدی داخل شده اند.. 




 

 افراد مسلح که گفته می شود وابسته به گروه « واگنر» هستند در عقب یک موتر غیر نظامی٬ موضع گرفته اند. اداره امنیت فدرال روسیه اعلان کرد که پروند جنایی علیه پریکوژین به خاطر « توصل به شورش نظامی» به اجرا گذاشته شده است. این اقدام پس از آن صورت گرفته است که فرمانده نیروهای واگنر سوگند یاد کرد که « مارش برای عدالت » را علیه مقامات وزارت دفاع روسیه انجام خواهد داد. 

 افراد مسلح در عقب یک واسطه نظامی تجمع کرده اند. در قسمت پایین چپ تصویر یک میله آهنی نیز دیده میشود. 

 یک تصویر برداشته شده از یک نوار ویدیویی تاریخ ۲۴ جون٬ پریگوژین را در داخل یک پایگاه نظامی در جنوب روسیه نشان می دهد
پریگوژین به روز جمعه ۲۳ جون ادعا کرد که یک قرار گاه مربوط به واگنر در اوکراین از عقب هدف حمله میزایل قرار گرفته است. وی نیروهای روسی را متهم ساخت که این حمله را انجام داده اند. .

 یک منسوب نظامی که گفته میشود وابسته به گروه واگنر است به روز شنبه ۲۴ جون در برابر کمره اکت کرده است. وزارت دفاع روسیه این حمله را « تحریک آمیز» توصیف کرده و شماری از چهره های طرفدار کرملین تصاویری را که جریان پس از حمله را نشان می دهد٬ تصاویر کهنه توصیف کرده اند.i . 

 افراد مسلح در مرکز شهر روستوف آن دان
سرگی سوبیانین شاروال مسکو به تاریخ ۲۴ جوان خواهان  اقدامات « ضد تروریستی شد» تا در پایتخت روسیه به اجرا گذاشته شود.

 این تصویر برگرفته شده نیمه های شب ۲۴ جون  افراد ملکی را نشان می دهد که در شهر روستوف آن دان در نزدیک یک واسطه زرهی تجمع کرده اند که بالای آن به رنگ سرخ حرف « ز» نووشته شده است. این سمبول به معنی تهاجم روسیه به اوکراین است. 

یک منسوف مسلح گروه واگنر از کنار وسایط نظامی مربوط به اردوی روسیه در شهر رستوف آن دان عبور می کند.  

 یک خانم پس از آن که از یک بس پایین شده است با یک منسوب مسلح نظامی صحبت می کند.
 

تصاویر افراد مسلح که بر اساس گزارش ها وابسته به گروه نظامی اجیر « واگنر» استند در حالی منتشر شده است که در شهر جنوبی روسیه ٬ روستوف حضور دارند. این درحالی است که این گروه شورش نظامی را علیه نیروهای وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است.