لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۱۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۶:۲۳

سرپرست ولسوال درزاب: افراد داعش یک زن را به اتهام ارتکاب عمل زنا با خود بردند


مقامات ولایت جوزجان می‌گویند، جنگجویان داعش عصر روز جمعه یک زن جوان را از منطقه قزل قشلاق در یک کیلومتری قرارگاه نیروهای امنیتی افغان در مرکز ولسوالی درزاب به اتهام عمل نا مشروع با خود بردند.

باز محمد داور سرپرست ولسوالی درزاب جوزجان به رادیو آزادی گفت که داعشی‌ها این زن را به اتهام این‌که با مردی بنام زین‌الله ارتباط داشته و با او عمل نا مشروع انجام داده، با خود برده‌اند.

به‌گفته آقای داور این زن نازیه نام دارد و داعشی‌ها او را به منطقه سر دره جایی‌که در کنترول این گروه است انتقال داده‌اند که تا هنوز از سرنوشت وی معلومات دقیق در دست نیست.

وی گفت:

"وقتی نازیه را دستگیر می‌کنند تیلیفون موبایل فرد متهم در نزد نازیه می‌ماند و داعشی‌ها می‌بینند که نام زین‌الله در آن ثبت است، از این لحاظ گروه داعش نام هر کس که زین‌الله باشد بازداشت کرده و از نزد شان تحقیق می‌کنند. در قریه هر کس که بنام زین‌الله باشد با خود می‌برند."

اما گروه داعش در این مورد به رسانه‌ها چیزی نگفته‌است.

از آقای داور در مورد این‌که تبصره‌های وجود دارند که گویا جنگجویان داعش زنان را در ولسوالی درزاب به اسارت گرفته و به نکاح خود در می‌آورند، پرسیدم، وی در جواب گفت:

"نخیر من این تبصره‌ها را به کلی رد می‌کنم تا به حال به چنین مواردی زنان بر نخورده و از این موضوع خبر ندارم."

ولسوالی درزاب یکی از نا امن‌ترین ولسوالی‌های ولایت جوزجان است که به‌گفته مسئولان در یک کیلومتری مرکز این ولسوالی گروه‌های داعش و طالبان فعالیت گسترده داشته و افراد بی‌دفاع را به بهانه‌های مختلف با خود می‌برند و جریمه می‌کنند.

گزارش: عالم رحمانیار

XS
SM
MD
LG