لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
شنبه ۶ اسد ۱۴۰۳ کابل ۰۵:۱۸

اپل ویژن پرو جادو می کند


 اپل ویژن پرو یک محصول جدید شرکت اپل
اپل ویژن پرو یک محصول جدید شرکت اپل

شرکت اپل حدود هشت ماه پیش از یک محصول جدیدش به نام اپل ویژن پرو رونمایی کرد که به تازگی در فروشگاه‌های مربوط به این شرکت در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

شرکت اپل می گوید که این محصول به کاربران اجازه می دهد که فیلم‌های چند بعدی را تماشا کنند و با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کنند.

اپل ویژن پرو به عینک‌های بزرگ می‌ماند که با پوشیدن آن به کمک حرکت چشم ها، دست‌ها و صدا گزینه‌های مختلف را می‌توان انتخاب کرد.

با این محصول چندین برنامه کمپیوتری را می توان همزمان در کنار هم به صورت باز نگهداشت و این برنامه‌ها را به دلخواه خود در هر کجای محیط اطراف خود قرار داد مثلاً شما در میز کار تان نشسته می توانید برنامه کامپیوتری را در اتاق دیگر باز کنید او در حقیقت در مقابل شما است اما شما آن را در اتاق دیگر هم مشاهده می توانید.

براساس خبرگزاری رویترز، قیمت اپل ویژن پرو در حال حاضر نزدیک به ۳۵۰۰ دالر امریکایی و ظرفیت ذخیره آن ۲۵۶ گیگابایت است.

تحلیلگران می‌گویند که این محصول جدید به مثابه یک اقدام حیاتی برای آینده شرکت اپل است و شرکت اپل با عرضه اپل ویژن پرو مشتریانش را به آینده دعوت کرده است.

یکتن از علاقمندان محصولات اپل در نیویورک با آزمایش از اپل ویژن پرو به رویترز می گوید:
"من دو دایناسور را به فارمت‌های ۳دی و ۴دی (سه بعدی و چهار بعدی) می‌بینم و آنها در حال درگیر شدن اند. به نظر می‌رسد که آنها دقیقاً اینجا استند و این همه در این فروشگاه اتفاق می افتد."

اپل ویژن پرو در حال حاضر علاقمندان محصولات اپل به ویژه جوانان را بسیار هیجانی کرده است که به گفته شرکت اپل، جهان واقعی را به جهان مجازی پیوند می‌دهد و تجربه‌ای منحصر به فرد را برای کاربر به وجود می آورد.

اپل ویژن پرو در یکی از فروشگاه های شرکت اپل به نمایش گذاشته شده است
اپل ویژن پرو در یکی از فروشگاه های شرکت اپل به نمایش گذاشته شده است

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این محصول این است که به تلفون آیفون، آیپد، مک بوک و دیگر محصولات شرکت اپل وصل شده می تواند و شما با نگاه کردن به صفحه لپ تاپ مک بوک به راحتی می توانید محتوای آن را در اتاق شناور کنید و بجای صفحه لپ تاپ که نهایتاً شانزده اینچ است محتوای دلخواهتان را در حالت پنجاه اینچی یا حتی بزرگتر از آن مشاهده کنید.

این نسل اول از اپل ویژن پرو است که با ششصد برنامه کمپیوتری مختلف سازگار است و تحلیلگران به این باورند که ممکن در نسل‌های بعدی این محصول، برنامه‌های بیشتر کامپیوتری وصل شود.

XS
SM
MD
LG